Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Kathy Överby Nilsson - 28 januari 2010 19:27

Tänk vad bra att jag började skriva om operationen så jag får skriva ur mig lite =))

Jag tänkte skriva om vad jag har funderingar. Först och främst är jag ju rädd att något ska gå fel under själva ingreppet. Sen har jag stora funderingar över hur jag kommer se ut sen. Vad kommer min storlek bli?  Jag har gått på Kappahl och sett en sån fin klänning. Naturligtvis inte i min storlek.  Men under rean hade jag så lust att gå och köpa den. Men har ju inte en susning om var man hamnar. Så det är ju egentligen bara att vänta och gilla läget.... Nu verkar det säkert som jag gör operationen för att kunna köpa mig kläder. Riktigt så är det inte. Men alla som måste köpa kläder på tjockisavdelningen förstår vad jag menar. Jag fantiserar om att kanske börja åka slalom igen. I ungdomens dar tyckte jag det var skitkul!!! Jag fantiserar också om att ta med barnen till Bodaborg. Är ju tydligen nåt hus i Karlskoga där man får leka fångarna på fortet. Varför jag inte allt det där idag kan man ju fråga sig.....Slalomen måste man väl vägas in för att det ska bli rätt med skidor och bindningar. En tjockis väger sig inte i onödan!!

Och Bodaborg...jag har fått för mig att det är tunnlar osv...tänk om jag fastnar?????? HERREGUD!!!


Sen har jag många funderingar hur jag ska klara flyt i 4 veckor innan operationen. Man måste gå på flytande för att levern ska minskas inför ingreppet. Detta för att det skulle bli lättare att göra operationen. Jag kommer ju klara det!!!! Måste ju göra det!!!! Positivt tänkande!! Sen hur kommer jag att må efteråt. Maria som jag skrev om tidigare var ju hur pigg som helst.  Och sen är jag rädd för att jag inte ska våga äta nåt mer.....Ja många tankar är det!!


Nu ska jag se på ett program på trean om folk som roar andra...verkar spännande!!!


Ha det bra tills nästa gång


//Kathy

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards