Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Kathy Överby Nilsson - 19 februari 2010 07:03

Vill bara tala om att kl är nu 07,03 och jag äter en risifrutti!!!! En XL dessutom.


Detta kommer att gå!! Har fortfarande inte druckit PepsiMax. Gör bubbelvatten i sodastreamen!!




//Kathy


Nu är kl 15.21


Jag har förutom risifruttin ätit ett knäckebröd. Till knäckebrödet drack jag vatten. Då var kl ca 9,30. Vid 12,30 åt jag lunch. Blev en sallad idag. Drack inte PepsiMax till som jag brukar, utan tog en ramlösa till. Är så stolt så det går inte att säga!! FAST det kanske inte har varit den bästa maten så håller jag på att lära mig att äta 6 gånger per dag!!! Fick ett samtal av "goda" vännen Maria som "skäller" på mig för att jag ätit risifrutti!! =((( Den var för fet sa hon!! MEN det handlar om att jag måste bryta ett mönster. Om en vecka kanske det är en vällingmugg!! Bara jag får in rutinen!! Så där fick du "dumma" Maria!! ;-)


Nä då Maria, tack så jätte mycket för allt stöd jag får. Och all peppning. Du är guld värd. Hoppas att jag har gjort detsamma för dig!! Love you!! =))


Glömde att jag fått i mig en kopp kaffe oxå. =) Jag som inte druckit mängder av kaffe förut känner att jag vill ha kaffe.


Det är ju fredagsmys idag. Min älskade make har handlat in popcorn till mig. Och så blir det tacos. Nu måste jag räkna hur många gånger jag ätit... TRE?? Va fan...tycker inte jag gjort annat ju. Men jag ska ta mig en drickyoughurt nu. Då blir det fyra. Tacosen fem och till slut popcorn blir SEX!!!

Har försökt att äta var tredje timma.

07.00

9.30

12.30

15.30


Ser bra ut detta!!


Ha det bra


//Kathy 

Skapa flashcards