Alla inlägg den 6 april 2010

Av Kathy Överby Nilsson - 6 april 2010 20:12

Nu har tre stycken från min grupp fått datum. Olika datum! 10, 11 och 12 maj!! De opererar ca tre om dagen!!! Undrar när jag får??!!


Är så GLAD för eran skull!!! =)) =))



//Kathy



Ps...Nu är de 4 //Ds

Av Kathy Överby Nilsson - 6 april 2010 17:58

Idag fick jag veta att en i min kurs har fått tid till operationen!!! IIIHHHH!!! Jag är lika glad för hennes skull som om det vore jag själv som fått tiden!!! Tiden hon fick var 11 maj!! Så det betyder ju att hon ska börja flyta redan till veckan!! Jag hoppas nu på att jag oxå får brev under veckan. Och om vi får någorlunda samma tid så ska jag börja flyta till veckan jag oxå!! Och jag som måste köpa mer påsar. Får nog göra det med en gång!! För tänk om!!!! Jag kanske ska operera mig i mitten på maj jag oxå!!!


Jag som har känt att allt hopp är ute börjar känna mig hoppfull igen! Kanske jag får operera mig innan sommaren iallafall!!! För en i våran grupp hade ringt till Torsby för nån vecka sen och fått höra att vi skulle vara glada om vi fick innan sommaren!!!


Undrar om de går efter efternamn. För hon som fått nu börjar sitt efternamn med A. Och jag som heter Överby. Visserligen heter jag ju Nilsson oxå. Undrar vad de går efter???? Hoppas jag snart får MITT brev!!


Lycka till you know who!!!


//Kathy

Skapa flashcards