Alla inlägg den 7 april 2010

Av Kathy Överby Nilsson - 7 april 2010 11:49

=( TRIST!!'


Men jag har inte fått nåt brev än.....



.............får väl hoppas på imorgon då


//Kathy

Av Kathy Överby Nilsson - 7 april 2010 11:05

Jag tycker inte alls om att vänta. Jag har kollat postlåda, i den låg bara Arvika Nyheter. Så posten har inte kommit än. Men sen kom jag ju på det att jag kanske inte alls får mitt brev idag. Då vet jag inte vad jag ska göra....suck!! Fortsätta att vänta. "Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge" finns det ett ordspråk som heter. Men jag vet inte jag...väntat länge nog...FAST jag vet att det har gått jätte fort egentligen. Andra har ju fått vänta ett år och längre. Min remiss skickades i augusti -09. Så jag ska inte klaga!!


//Kathy

Av Kathy Överby Nilsson - 7 april 2010 08:45

Idag kommer nog jag springa fram och tillbaka till postlådan!! Igår fick jag ju veta att fyra st hade fått sina brev!!! Mitt brev måste ju komma idag!! Funderar lite på om jag ska koppla in DVDerna i bilen och sitta med barnen och vänta....HAHA!! Nä det ska jag inte!! Men det kommer att bli ett spring!



Så fort jag vet så skriver jag här!! Posten brukar komma vid 11.30 HUJEDAMEJ!! Vad ska jag hitta på fram tills dess?? Börjar bli nervör, vilket säkert är tydligt i mitt osammanhängande inlägg... =))



//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards