Alla inlägg den 26 april 2010

Av Kathy Överby Nilsson - 26 april 2010 21:44

Det här är den sista veckan i mitt gamla liv. Nästa vecka börjar jag på flytkost! Och den ska jag hålla på med tills jag läggs på operationsbordet 1 juni. =D


Jag har inte riktigt fattat det än. Jag ska bli SMAL!! IIIHHHH!!!! Leva längre!!  15 åringen här hemma har börjat komma med lite konstiga kommentarer efter att vi hade en dag med Maria! Hon berättade nämligen att hon fått bättre självförtroende efter hennes operation. Har hört liknande från andra. Så då började 15 åringen fundera på hur jag skulle bli efter min operation. För det är väl egentligen inget jättefel på mitt självförtroende idag. Så nu tror han att jag kommer bli ännu värre än jag redan är!! HAHAHA!! Så han vet inte om det är så bra om jag gör detta.... HAHAHA!!


Ha det bra tills nästa gång


//Kathy

Skapa flashcards