Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Kathy Överby Nilsson - 3 maj 2010 13:55

Ja nu har jag äntligen börjat flyta. Jag började egentligen 1 maj. Men min man tyckte synd om mig.. han tyckte inte jag skulle börja på en lördag. Så jag började idag måndag i stället. Jag har än så länge idag fått i mig 400 kcal, har alltså 400 kcal kvar. Modifast har jag tagit idag, vanilj och sparris. Smakade faktiskt gott!! Inte så illa som jag trodde. Så jag får nog köpa mer av det. Men jag kan tala om vad som inte var gott, Allévo Thaisoppa. Den var blääähhaaaaaaa!!! Trodde den skulle vara salt och smakrik, men den var bara äcklig. Så om någon skulle mot all förmodan tycka den var god så har jag ett paket att sälja, eller nja...jag har ju tagit en påse.....

Jag ska senare idag smaka på Nutriletten med blåbärs smak. Jag är fortfarande glad att jag köpte så många olika smaker. Än så länge tycker jag ju att det är lite spännande!! Det är fyra veckor av mitt liv. Kommer fixa det galant!!!


Min sista måltid blev grillad ytterfilé och potatisgratäng och grillade grönsaker. Fast det var ju det jag trodde var min sista, nu blev det ju inte det utan det blev från McDonalds. Inte illa det heller då... (ljuger)


Så nu ska jag iväg på möte....har med mig Modifast i väskan i fall det skulle krisa sig och jag skulle bli hungrig. 



//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards