Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Kathy Överby Nilsson - 5 maj 2010 18:34

Nu är det tredjedagen med flyt och det går bra! Jag har bestämt mig för att det är Modifast som gäller. Den är faktiskt GOD! Trodde jag aldrig! Nutriletten funderar jag på att eventuellt ge en ny chans. Vi får se! I vilket fall som helst har jag redan gått ner 2,4 kilo på dessa få dagar. Man blir ju bara mer motiverad!


Igår var jag i Torsby och skrev in mig. Fick ta FEM rör med blodprov, vikt och längd på lab. Sen var det EKG och blodtryck samt samtal hos undersköterska. Även midjemåttet mättes. Sen var det besök hos läkaren och narkosläkare. Så nu är det klart!!


Fick även höra att de fick stoppa en operation igår, personen i fråga hade nog inte gått ner så mycket som man ska!! Man blir ju bara ännu mer motiverad!!!


Så jag håller mig till min shakes och soppor.



Uppdaterar er med jämna mellanrum!


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards