Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Kathy Överby Nilsson - 7 maj 2010 15:26

Jag har FUSKAT!! =(


Stod och stekte kebebkött och tog 3-4 små remsor!! SKÄMS!!! Men nu tror jag inte de där få bitarna ställer till med jätteproblem! Men det var så dumt!! Fick efter en stund väldigt ont i magen!! Men när barnen åt sina pitabröd fyllda med kebabkött och grönsaker så åt jag min soppa. Det gick alltså ganska bra ändå. Men TÄNK OM det visar sig på vågen? Jag som har gått ner 3,9 kilo sen i måndags. Det är inte illa. Jag har alltså bara 3,1 kilo kvar till jag har gått ner det jag måste gå ner. Och jag har hela 24 dagar på mig. Så jag tror inte det där fusket egentligen spelar nån roll för min viktnedgång. Men mitt dåliga samvete fick sig en släng...


Nu lovar jag och svär att ALDRIG MER FUSKA UNDER DESSA KVARSTÅENDE 24 DAGAR!!!


Bara en sån sak att jag skriver om det är väl bevis nog på att jag tycker att det inte är värt det!!

Ingen hade ju behövt att få veta att jag hade fuskat!!

Nu är det nya tuffa tag som gäller. Frågan är om jag ska ta en Nutrilette till kvällsmat, den är på 123 kcal. Eftersom jag fuskade.... Tror inte att de där få bitarna innehöll 100 kcal, men ändå! Hmm....vad tror Ni?



//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards