Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Kathy Överby Nilsson - 20 maj 2010 16:21

Ja nu går det fort ska ni veta. Igår skrev jag ju att jag hade gått ner 7,8 kilo. Imorse var det -8,5 kilo. Det går undan. Tycker att jag stod still ett tag, men nu är det tydligen på gång igen =). Så idag när jag skulle på möte så hade jag inga kläder att sätta på mig. De är ju förstora!!! Jag har hamnat i en konstig mellanstorlek *fniss*. Det är så att jag har ju lagt undan kläder när jag städade ut klädkammaren, men de passar inte än. Så jag får vänta några storlekar till. Nu är det ju inte så att jag gick naken på mötet, jag fick ta en klänning. Inte "fin" klänningen utan en annan. Men men, det är ju ett roligt "problem".


Sen har jag nog glömt att tala om att jag hade växt en cm på längden när jag var i Torsby. Fy va´ mycket fett det måste sitta under fötterna. Jag var nu 159, förra gången var jag 158.


Min älskade man tog kort på mig häromdagen. HERREGUD säger jag bara!!! Egentligan kanske man inte skulle se sådana kort förrän man är halvklar!! Fast åandrasidan så kanske det är en kick att fortsätta när man ser hur man ser ut!!!


Nä nu ska jag ta mig soppa!!


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards