Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Kathy Överby Nilsson - 24 maj 2010 15:30

Nästan så jag börjar misstro vågen. Det är nämligen så att jag har fuskat som bara den nu!!! Under helgen har vi haft konfirmation, och det är jag som har lagat maten. Jag har gått och smakprovat måånga ggr. Idag så tog jag en liiiiiten tallrik med rester. Men trots detta så går jag ner!!! Hur är det möjligt?? Jag har ju inte ätit godis eller tårtor eller så. Jag lustar inte på det heller!!! Men däremot har jag börjat dricka mycket Ramlösa. Kanske det är så att det följer med ut?! jag tar mina påsar nästan som jag ska! Har jag fuskat så har jag dragit ner påsarna!! Så troligen är det så att det där lilla- för det är verkligen lite om man jämför med tidigare- inte gjort nåt. Men om en vecka imorgon läggs jag in. IIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHH!!!!! Så nu är det slut fuskat! From kl 00:00 inatt så är det stenhårda bud som gäller!!

Tycker det är kul att några talar om att det syns i ansiktet att jag gått ner!! Sånt stärker. Men har fortfarande jättesvårt att tro att min MAGE ska bli borta nångång. Verkar lixom inte helt realistiskt!!


Idag har jag haft ordförande beredning. Det är då vi går igenom ärendena tills nästa arbetsutskott eller nämnd. Kände mig blev lite vemodig. Fick ju ringa in min vice ordföring till mötet. Är ju han som ska hålla i mötet. För då är jag i Torsby!! Jag litar på min vice, till 120%, det är inte det! Det är bara det att jag får inte vara med.

=( Men jag är ju och förändrar mitt liv, det är nog mycket roligare. Sen så är jag ju förhoppningsvis snabbt tillbaka. ALLA tror att jag är på nästa möte vi har 17 juni. Jag är inte lika säker.....

Men de andra i min grupp som är klara med sin operation verkar pigga!! Så det ska nog gå bra för min del oxå. =)


Ja ja, Nu har jag en vecka kvar tills jag läggs in!! Börjar bli lite smått nervös!!!


//Kathy

Skapa flashcards