Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Kathy Överby Nilsson - 26 maj 2010 08:54

Vad är det som händer?? Jo jag vet ju att jag håller på att gå ner i vikt....men??? Jag skrev ju i tidigare inlägg att jag har fuskat men går ner, enligt vågen. Nu så står vågen still. MEN jag kommer i ett par byxor som jag inte kom i för ca 1 vecka sen. Då kunde jag inte på några som helst omständigheter knäppa knappen. Men det kan jag nu!!! Kan man gå ner fast man inte går ner??? Kan magen bli mindre fast jag inte gått ner??? Eller jag har ju gått ner.... Ähh!! Många tankar nu!!


Nu är det inte många dagarna kvar tills jag läggs in. Mindre än en vecka. Så den här helgen får gå till att förbereda för min man. Göra i ordning kläder till barnen. Köpa skolavslutningskläder till de stora barnen. Handla mat för en vecka!! Lättvindigmat. Nu är det så att jag är helt övertygad om att min man fixar detta. Det har han gjort förut. Jag åker ju ibland bort på kurser och konferanser i flera dagar. Men tycker ändå att för MIN skull ha allt under KONTROLL!! Då behöver jag inte bekymra mig om att det är något som blir glömt!!


Lite senare idag så ska jag maila en lista till min vice om lite smått och gott. Vet att han bara kommer att skratta och göra som han vill :-)

Men bra om han har lite koll...... fniss


Nu är det inte länge kvar.......


//Kathy

Skapa flashcards