Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Kathy Överby Nilsson - 31 maj 2010 18:21

Nu börjar jag bli riktigt nervös. Ska ju operera mig IMORGON!!!! Nu är det äntligen dax!!!

Har inte packat väskan än. Tror jag ska tvätta lite först. Ska byta på sängen idag. För det stod så i papprena. Stefan ska få tvätta mig med nån svamp sen som gör att jag bli ren. Riktigt ren. Vad som händer imorgon vet jag inte riktigt. Mina vänner på FB har förklarat för mig. Men jag åker dit får vi se vad som händer.


Pratade med Maria förut. Talade om för henne att det finns 3 alternativ. Antingen dör jag, annars så måste de avsluta operation för att jag är för tjock. Det tredje är ju att allt ska gå bra!! Hoppas på det tredje!!!!

När jag talade om för Maria att jag kommer säkert få åka hem utan operation så svarade hon återigen så där konstigt. Ja ja, sa hon, du kan väl komma inom då. Hon bor inte långt från Torsby...



Nä nu får jag gå och fortsätta!!


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards