Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Kathy Överby Nilsson - 1 juni 2010 06:49

Idag är det Dagen jag har väntat på så länge!! Fast jag har fortfarande väldigt svårt att tro på det. Jag har samma tankar som igår. Det finns tre alternativ. antingen så dör jag, annars så får jag åka hem, annars går allt bra!! Men tror nog nånstans innerst inne att det ska gå bra. Hade nätkontakt med en i min kurs igår. Han ska oxå göra sin operation idag. Han berättade att vi blir opererade av Hoffmann själv. Det gjorde mig faktiskt lite lugnare. Hoffmann har ju gjort dessa operationer mångfaldiga gånger. Men det är ju bara att gilla läget.


Jag längtar redan nu tills fredagen. För då bör jag vara hemma. Har köpt lite soppor och så. Får säkert köpa på mig lite på vägen hem.


Nu ska jag packa ner det sista. Kanske det blir mycket dötid på sjukhuset, då bloggar jag igen, annars så skriver jag nån rad när jag känner mig kurant. Kommer ju naturligtvis ha med mig datorn.


Tack Alla som följt mig fram till Dagen D!! Ni har stärkt mig enormt!!



//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards