Direktlänk till inlägg 9 juni 2010

Min fiende har blivit min vän =))

Av Kathy Överby Nilsson - 9 juni 2010 20:06

Min mor skrev det i ett SMS imorse till mig. Tänk att jag har blivit vän med en fiende....

Nu är det inte mamma som är min fiende, utan min våg!!! Jag har ju skrivit tidigare om att en tjockis väger sig inte utan anledning. Och när jag skickade SMS till mamma imorse och skrev att jag gått ner ytterligare så fick jag det där om fiende som svar!!!

Jag offentlig gör härmed att VÅGEN får vara min VÄN!!!! fniss


Sen kan jag ju berätta om vad mer som har hänt idag. Kommer säkert få någon kommentar från Camilla....hehe....Jag har ÄTIT!!!! Inte med sked utan GAFFEL!!!!


Nu ska jag tala om för Er vad jag ätit!! ÄGGRÖRA!!! Det var SVINGÖTT!!! Jag tuggade väl och "silade".... Och inte gjorde det ont!! Idag har jag dessutom ätit keso och tonfisk. Det går nämligen att mosa!! Och det var oxå SVINGÖTT!!!

Min älskade man har köpt med bakpotatis till mig. Tror att jag lättare får i mig det än mos. Är inte jätte förtjust i mos. Men om jag bakar potatisen och mosar med massa vitlökssmör så går det nog bra!!!!

Maria och hennes syster har ju gnällt lite för att jag inte fått i mig fett. Så jag har ju börjat med smör och grädde till ALLT. Nä inte riktigt allt. Men kan säga att det har gett resultat!! Fettet är ju för att smörja tarmen!! Och det har det gjort!! fniss


Vad jag totalt har missat att skriva om är att jag inte har rökt sen måndagen innan operationen. IIIHHHHHH!!! Kanske är rökfri?? Vi får se...jag har inget mål!! Jag har helt enkelt bara inte röklust.....än!


Ha det bra!!


//Kathy

 
 
Ingen bild

Camilla

9 juni 2010 20:31

Äggröra det är mums det, levde på det ett tag i början som du vet :) Tips för bra fett, avocado, mosa och krydda, eller en halva i smootie, mättande och jättebra för kroppen :)
Duktig du är med rökningen också! kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kathy Överby Nilsson - 30 januari 2015 07:50

Förra veckan kunde jag inte gå på Tabatan... Hade ett möte som var prioriterat. Så helt plötsligt fick jag inget för mig på en hel vecka... =( Massa jobb blev det istället. Så RÖRT på mig har jag gjort, men inte på rätt vis!! Jag behöver ha någon som...

Av Kathy Överby Nilsson - 12 januari 2015 20:16

Nu sitter jag på golvet på min rosa yogamatta. SVETTAS!!    Har precis kört ett Tabatapass på ca 45 minuter... Via Youtube! Blir inte riktigt det samma som att vara i grupp, men det funkar. Klarade inte alla övningar. Men det är väl bara att fortsä...

Av Kathy Överby Nilsson - 11 januari 2015 19:32

Nu har det ju ändå gått några dagar sen Tabatan. Jag hade blivit sååå varnad för träningsvärk. O det ska Gudarna veta att jag har haft träningsvärk...men inte så illa som jag trodde. Redan på torsdag efter passet så hade jag värk lite här och var. ...

Av Kathy Överby Nilsson - 9 januari 2015 10:39


Ja då har man gjort ett Tabatapass. Det var slitsamt och jävligt kul! =) Helt klart kommer jag att fortsätta. Hade innan blivit mycket "varnad" för en träningsvärk från helvetet... Klart jag känner i kroppen idag att den gjort rörelser den inte rikti...

Av Kathy Överby Nilsson - 8 januari 2015 09:38

Har inte skrivit på evigheter!!! Så jag kände att det var dags nu =) Det är ju nu ett nytt år...jag ser verkligen framemot detta nya år. Jag har inga politiska uppdrag kvar. Har avsagt mig allt. Har heller inga fackliga uppdrag kvar. Jo, jag sitter...

Skapa flashcards