Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Kathy Överby Nilsson - 16 juni 2010 22:03

Igår var jag och tog ut agrafferna. Dagen innan så både längtade jag och fasade jag. Skönt att bli av med dem, fast samtidigt så är jag ju så rädd för att det ska göra ont. Min smärtgräns är noll och ingenting. Får ju ont av inget alls. Så jag var inte särskilt tuff när jag åkte iväg. Väl på vårdcentralen så finns det ju underbar personal!! Jag svor och skrattade och nån tår kom det oxå, men jag fick det sa sköterskan. Hon talade om att hon har tystnadsplikt så hon kan inte berätta  för nån hur jag beter mig.. HAHAHAHA!!! Som sagt helt underbar personal!!!

i vilket fall som helst så tror jag det var 29 sådana där stift. Jag tog med mig dem hem!! Hur sjuk som helst!!


Jag har bestämt mig för att när jag tagit ur agrafferna så skulle jag ha hemgjorda pannbiffar med massa lök. Klart jag gjorde det. Mixade löken så den blev bara vätska egentligen. Och när allt var klart så mixade jag min pannbiff med gräddsås!! HERREGUD vad det var GOTT!!!!


Idag har jag mer ont i magen än vad jag haft på länge. Fast nu är det på utsidan. Förut var det som träningsvärk. Men det är väl efter agrafferna.


Imorgon tänker jag gå på möte. Jag är ju ordförande!! Men jag kommer bara öppna mötet och lämna över till min vice och sätta mig som ordinarie ledamot. Ska faktiskt bli kul att träffa folk igen!!


Gått ner totalt 14,4 kilo.


Ha det bra


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards