Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Kathy Överby Nilsson - 14 juli 2010 10:10

Jag har haft en period nu när jag har stått still, eller vågen har stått still. Har faktiskt även gått upp.

Har haft vissa problem med min våg, har inte riktigt litat på den. Vågen är en sån där digital. När jag var i Torsby och vägde mig så visade vågen hemma +2 kilo ca. Så kan det ju inte vara!! Så jag köpte en gammal hederlig våg. En sån som snurrar. Så helt plötsligt så börja den digitala visa sig mer rätt. Nu visar den bara halv kilo fel. Men jag har alltså enligt digitala vågen gått ner 19,1 och enligt snurrvågen 19,5 ca. Jag väljer att tro snurrvågen!! =))))

Då har ju jag snart gått ner 20 kilo!!! Inte illa!! FAST jag märker inget av det!!

=( Jag säger som jag gjort förut, jag märker att en del kläder blir stora och en del kläder passar numera. Men jag SER det inte!!


Har varit lite dålig på att vara ute och gå nu på slutet. Sist blev jag dålig. Det tror jag att jag skrev om i förra inlägget. Jag hade ju fuskat med vitaminerna. INTE BRA!! Fuskat å fuskat, jag hade glömt!! Skärpning!!


Just för tillfället så har jag på mig en klänning som jag ALDRIG har kunnat haft. Jag beställde den via postorder. Men den passade inte. Detta är säkert 3-4 år sedan. Men jag valde att spara den. Vilket jag är glad för nu!! Den är lite trång i armarna, mina muskler är ju enorma!! (fniss) Men jag ska nu ha denna idag tänkte jag!!


Angående maten så måste jag hålla med min svåger. Han sa till mig att all mat som är krispig funkar för honom. Och så känner jag oxå. Vi är ju lärda att tugga väl!!! Försök tugga ett geléhallon eller en färsk smörgås. Funkar inget vidare. Men hårda godisar, såsom "kungen av Danmark" funkar bra och rostat bröd eller knäckebröd, inga problem.


Nu ska jag ta itu med det dagliga livet...


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards