Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Kathy Överby Nilsson - 1 augusti 2010 16:48

Egentligen borde jag skämmas för att jag inte bloggat på så länge!! Jag vet att jag har några trogna läsare, men jag skäms inte alls!!! Jag har ju trots allt gått ner 21 kilo!! =))))


Jag stod still ett tag, men sen började jag gå ner igen. Kläderna jag har blir bara större och större. Ett par byxor som jag hittade i garderoben som jag inte haft på 2-3 år har nu blivit för stora. =) En topp är så stor så jag kan snart tälta i den.

Just nu har jag på mig ett par shorts som var för små för 2 månader sen, nu är de nästan för stora i benen. Mina ben har blivit jätte smala, tycker jag!! Men när jag och maken mätte så har jag gått ner mer cm runt överarmarna än runt låren. Så jag kanske har en synvilla. =)


Jag har ju säkert berättat att i min familj så finns det massa barn. Fem barn för att vara exakt. Och just nu har jag 1 kilo kvar att gå ner så har jag gått ner den näst minsta. Det är ganska chockerande. Jag har gått ner en 5 åring!! =)) Så när jag är klar så ska jag gå ner en Felicia!!! Hon väger ungefär så mycket jag ska gå ner. Då har jag gått ner en 11 åring.


Och nu till nåt jättekul!!! Jag vet inte hur många inlägg jag har gjort om min

K L Ä N N I N G!!!! Massor!!! Nu tror jag att jag får anledning att ha den!! Eftersom jag är ordförande för partiet lokalt så får jag äran att träffa tidigare Statsminister Göran Persson nästa söndag!! Jag ska nämligen hälsa honom välkommen osv. Då borde det ju vara anledning att ha klänningen?? Eller vad tror ni?? Förresten så uppmanar jag Er som bor så till att komma till Morokulien söndagen 8 augusti. Ni får inte bara se och uppleva Göran Persson utan se M I G!!!!! =))))


Jaja...nu har jag inte så mycket mer att skriva tror jag...


Ha det så bra tills nästa gång


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards