Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Kathy Överby Nilsson - 23 augusti 2010 22:27

Jag har fått ett problem som jag hoppas ska gå över efter mer viktnedgång. Jag har nämligen fått svamp!! Eftersom jag är ganska överviktig och har varit ännu större än jag är nu så har jag en mage som hänger över hmm....underlivet. Inte så illa så att magen hänger ner på benen, men ändå. Detta har gjort att i vecket så har det blivit sårt och ömt. Jag trodde att detta skulle bli bättre ju mer jag gick ner. Men icke!! Det har blivit VÄRRE!! Och det luktar verkligen ruttet!! URK!! Känns som det inte spelar nån roll hur mycket jag tvättar....

Min mamma var på besök idag och jag visade henne vecket. Hon trodde inte att det nångång skulle bli bra. Det betyder isåfall att jag måste lägga mig på bordet igen. Jag vill helst inte det!! Men vill heller inte ha det så här. Det gör ont!! Svider! Nästan så det bränner..

Just nu ligger jag i sängen och är nyduschad (börjar ju låta som en vuxenfilm) och har smörjt in vecket med Idomin. Fick maken till att riva i sönder ett örngott som ligger i vecket!! Känner mig ju jättefräsch..NOT!!


I övrigt så känner jag mig pigg och alert!! Är ju mitt i valrörelsen.


Har nu gått ner 24 kilo. Har funderingar på när jag ska lägga ut kort på mig...men vågar inte än. Är ju lite känsligt....


Nu ska jag försöka mig på att sova!!


Ha det bra!!


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards