Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Kathy Överby Nilsson - 3 oktober 2010 21:39

Har precis läst en chatt på kanal5.se med Jonny. Skrev även till honom att jag tyckte att han skulle göra en GBP opertion. Det kom inte med. Skrev även att han kunde gå in och läsa min Blogg!! =) Hoppas han gör det!!


Han fick en fråga om varför han inte ville göra en operation. Han svarade att han bara går ner en tredjedel och resten själv. Det skulle betyda att efter operationen skulle han väga ca 226 kilo. Då har han gått ner ca 113 kilo. Sen tror ju jag att det kommer bara rasa iväg. Efter operationen kan man ju inte äta lika mycket! Så helt klart kommer man gå ner mer än den tredjedelen han skrev om. Jag tycker absolut att Jonny ska göra en GBP operation. Det är en hjälp till självhjälp. Om han fortsätter så som han gör idag kommer det inte ske så snabbt. vilket gör att han inte ser resultaten.


Fortfarande så tycker jag riktigt synd om honom!! Men det finns hjälp att få!!


//Kathy

Av Kathy Överby Nilsson - 3 oktober 2010 16:20

Ja ni läste riktigt!! JAG har spelat fotboll. =) Avslutningsmatch med Felicias lag. Barnen mot föräldrarna och tränarna!! Barnen vann ju!! Men för första gången å var jag med och spelade =). Felicia överlycklig!! JAG var sleten, men kul var det!!

Jag höll heller inte på att dö....förr har det nästan känts så när man har ansträngt sig. Och som om detta inte var nog sålde de ut overaller idag. Jag köpte en till Felicia. 100 kr!! Nästan gratis. Sen tittade jag ju på om det skulle finnas till mig. Provade en M, och den passade!! HURRA!!!!! 150 kr!! Ja det har varit en bra dag.


Nu har vi precis ätit fyllda pitabröd. Fyllde mitt med vitlöksmarinerat kött och massa grönt. OCH det GODASTE av allt!! VIT KEBABSÅS!! Så jädrans gott!! Jag skulle ju ha städat klädkammaren, men inte hunnit än. Men bara maten sjunkit nu så är det dax!! Vill ju hitta jeansen!!!!!


Så ha en underbar söndag!!


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards