Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Kathy Överby Nilsson - 4 oktober 2010 22:08

Jag har en träningsvärk som heter duga!! Min kropp är inte van att röra sig så mycket som den gjorde igår. Att spela fotboll tar på!! Jag har ont i ryggen och magen. Och naturligtvis benen. Herregud! Men men det går väl över om några dagar.


Idag har jag gjort nåt jag inte borde ha gjort!!! Jag har köpt mig ett par Levis jeans! =)) De passar oxå!! Jag hittade aldrig de där i klädkammaren, antagligen har jag kastat dem =(. Tråkigt för jag hade säkert kunnat haft dem nu. Men jag tror mig komma ihåg att efter att ha bestämt år efter år att spara jeansen så kastade jag dem då jag tog för givet att jag aldrig mer skulle kunna ha dem. (vilken lång mening det blev)


Angående Jonny -Sveriges fetaste man, jag hittade en på Facebook med samma namn, så jag kastade iväg en vänförfrågan. Idag när jag kom hem så hade han accepterat min vänförfrågan. =) Så nu ska jag bara skriva nåt till honom och se om det är han. Återkommer med det.


Tror inte jag har nåt mer att skriva just nu!!


//Kathy 

Skapa flashcards