Direktlänk till inlägg 14 oktober 2010

Guldfynd

Av Kathy Överby Nilsson - 14 oktober 2010 16:08

Efter middagen ska jag åka till Guldfynd. Jag har nämligen inte kunnat använda mina vigselringar på evigheter. Det känns så iallafall. De har blivit så stora. Ringarna åker av.

Jag var inne på Guldfynd igår för att höra mig för. Förlovningsringen skulle inte vara några problem. Men ringen jag fick på mitt finger när jag gifte mig visste de inte riktigt. Frågan är ju hur mycket för stora är de? Jag fick prova en igår, strlk 17 tror jag. Den var även den för stor!! Så vi får se hur det blir. Kanske får smälta om?? Ja, Gud vet!! Men jag tror ju inte fingrarna blir mindre nu...


Så om du har tänkt att göra en GBP, förlova dig inte. Inte heller gift dig före. Vi har nu varit gifta sen 23 maj 2009. Hade jag visst att jag skulle operera mig hade nog giftermålet fått vänta!!


Skriver mer efter turen till Centret


//Kathy

 
 
Ingen bild

Jessica

14 oktober 2010 18:32

Tråkigt om du inte kan ta in ringen och ifall du måste göra om den.... men ändå roligt att få smala fingrar :o)

Kathy Överby Nilsson

14 oktober 2010 18:55

De skulle göra sitt bästa!! =) Och går det inte så kanske jag får lägga till några tusen så fyller de den....hoppas på det bästa!!

Antar att du är samma Jessica som nyligen gjort sin GBP?? =))

 
Ingen bild

Jessica

15 oktober 2010 09:14

Hej igen!
Ja visst är det, gjorde min gbp 4/10, kämpar på med maten, tycker det är jobbigt att äta flytande, sakta och ofta :) Hoppas man vänjer sig mer sen när man får börja med pureér och mat.

Jag är nog lite rädd för allt än också, för dagen efter op fick jag åka på akut ct-röntgen för jag hade så ont för att utesluta läckage, som tur var det inget men det har satt sina spår i att jag är rädd att förstöra något i magen innan allt är läkt med vad jag äter och dricker.
Kram

Kathy Överby Nilsson

15 oktober 2010 14:16

Du vänjer dig!! Den här tiden med flyt och puré går väldigt fort, tyckte jag iallafall. Jag var oxå rädd. Rädd för att det skulle gå upp nere i nya magen. Orkade inte få i mig allt som jag skulle. När allt väl blev bättre så åt jag samma sak hela tiden. Keso, äggröra, tonfisk, lax, mos. Och massa drickyoghurt. Drickyoghurten är den enda jag klarar idag. Jag föråt mig helt enkelt. Den här maten levde jag på. Sen började jag ganska tidigt med puré.....

Gött att höra att allt gått bra!! =))
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kathy Överby Nilsson - 30 januari 2015 07:50

Förra veckan kunde jag inte gå på Tabatan... Hade ett möte som var prioriterat. Så helt plötsligt fick jag inget för mig på en hel vecka... =( Massa jobb blev det istället. Så RÖRT på mig har jag gjort, men inte på rätt vis!! Jag behöver ha någon som...

Av Kathy Överby Nilsson - 12 januari 2015 20:16

Nu sitter jag på golvet på min rosa yogamatta. SVETTAS!!    Har precis kört ett Tabatapass på ca 45 minuter... Via Youtube! Blir inte riktigt det samma som att vara i grupp, men det funkar. Klarade inte alla övningar. Men det är väl bara att fortsä...

Av Kathy Överby Nilsson - 11 januari 2015 19:32

Nu har det ju ändå gått några dagar sen Tabatan. Jag hade blivit sååå varnad för träningsvärk. O det ska Gudarna veta att jag har haft träningsvärk...men inte så illa som jag trodde. Redan på torsdag efter passet så hade jag värk lite här och var. ...

Av Kathy Överby Nilsson - 9 januari 2015 10:39


Ja då har man gjort ett Tabatapass. Det var slitsamt och jävligt kul! =) Helt klart kommer jag att fortsätta. Hade innan blivit mycket "varnad" för en träningsvärk från helvetet... Klart jag känner i kroppen idag att den gjort rörelser den inte rikti...

Av Kathy Överby Nilsson - 8 januari 2015 09:38

Har inte skrivit på evigheter!!! Så jag kände att det var dags nu =) Det är ju nu ett nytt år...jag ser verkligen framemot detta nya år. Jag har inga politiska uppdrag kvar. Har avsagt mig allt. Har heller inga fackliga uppdrag kvar. Jo, jag sitter...

Ovido - Quiz & Flashcards