Alla inlägg under oktober 2010

Av Kathy Överby Nilsson - 3 oktober 2010 16:20

Ja ni läste riktigt!! JAG har spelat fotboll. =) Avslutningsmatch med Felicias lag. Barnen mot föräldrarna och tränarna!! Barnen vann ju!! Men för första gången å var jag med och spelade =). Felicia överlycklig!! JAG var sleten, men kul var det!!

Jag höll heller inte på att dö....förr har det nästan känts så när man har ansträngt sig. Och som om detta inte var nog sålde de ut overaller idag. Jag köpte en till Felicia. 100 kr!! Nästan gratis. Sen tittade jag ju på om det skulle finnas till mig. Provade en M, och den passade!! HURRA!!!!! 150 kr!! Ja det har varit en bra dag.


Nu har vi precis ätit fyllda pitabröd. Fyllde mitt med vitlöksmarinerat kött och massa grönt. OCH det GODASTE av allt!! VIT KEBABSÅS!! Så jädrans gott!! Jag skulle ju ha städat klädkammaren, men inte hunnit än. Men bara maten sjunkit nu så är det dax!! Vill ju hitta jeansen!!!!!


Så ha en underbar söndag!!


//Kathy

Av Kathy Överby Nilsson - 2 oktober 2010 15:24

   Detta kortet tycker jag är hemskt!!

Av Kathy Överby Nilsson - 2 oktober 2010 09:21

   Här har Ni mig!

Av Kathy Överby Nilsson - 2 oktober 2010 08:52

Nu har jag tänkt igen.


Jag har ju tänkt att gå ner ca 15 kilo till!! Om jag ska vara helt ärlig så är jag ganska nöjd med hur jag ser ut nu. Fast det är den där jädrans övermagen!! Jag kommer inte vara trådsmal fast jag går ner 15 kilo till, men kan ju hoppas på att övermagen har blivit mindre!!!

Så här om dagen kom jag på....Oj vad jag måste håna folk som vill gå ner mycket mer än 15 kilo. 15 kilo är egentligen ingenting om man jämför med 50 kilo. Så när jag berättar att jag ska gå ner 15 kilo till så måste det kännas som ett hån mot andra människor!! Jag säger förlåt!! <3


Idag har jag tänkt att ägna dagen åt att städa. Då förbränner man kalorier. Jag hoppas att jag får tid att återigen gå igenom klädkammaren!! Jag har nämligen en hög med gamla Levis jeans där. Skulle tro att de kanske passar nu. Hoppas jag hittar den högen!! Kan tänkas att jag har kastat den =(

Jag och min man ska eventuellt åka på en miniweekend idag. Funderar på att shoppa in ett par jeans då. Förr i världen, för 20 år sen. Då gick jag enbart i Levis jeans, nu är min dröm att jag ska kunna äga ett par igen. =)))


Var på Lindex igår, där hittade jag den där jackan som jag länkade till. Tur att jag fick en annan av maken. Den var inte så fin i verkligeten!!


Sen så ska jag berätta om nåt jag har upptäckt!! Min lår går inte ihop när jag går längre! =) Nu kanske jag kan ha nylonstrumpbyxor utan att vara rädd att de ska ta eld av allt gnidande..haha!!

Sen så har jag upptäckt en ny sida av mig själv. Förr så hade jag skarfar (stavning) för att dölja alla dubbelhakor. NU så vill jag verkligen visa att jag har fått en hals!! HAHA!! Så helst inga skarfar här inte!! Det går säkert snart över, är ju snart dax för halsdukar.

Efter att jag tappar hår så har jag starka funderingar på att köpa en sån basker mössa keps. Får ta med maken på en koll!!


Kl är nu 09.10 och jag ska gå upp och fortsätta med städandet!!


Ha en trevlig lördag alla


//Kathy


Kolla halsen!!

Skapa flashcards