Alla inlägg den 14 november 2010

Av Kathy Överby Nilsson - 14 november 2010 21:44

Jag berättade ju i förra inlägget att jag inte kommer att uppdatera bloggen så mycket som tidigare.

Anledningen:

Jag och min man har bestämt oss för att gå skilda vägar... Efter nästan 10 år tillsammans har vi upptäckt att vi inte längre har något gemensamt. Förutom då de fem barnen. Vi är väldigt olika. Maken (vi är inte skilda än) är mer stillsam än vad jag är. Kan även handla om den stora åldersskillnaden. 16 år kanske märks mer än vad man tror....


Vi är väldigt överens om detta beslut. Vi är inte ovänner på något vis. Vilket underlättar en hel del. Finns heller ingen tredje part inblandad. Det kan ofta uppstå rykten om det i skillsmässor, men så är alltså inte fallet!! Iallafall inte från mitt håll. Maken säger sig heller inte ha någon annan. Och jag litar på honom.

Tycker fortfarande väldigt mycket om honom, men finns inget att fortsätta att bygga ett liv på.


Nu handlar det om att starta ett nytt liv för mig och flickorna. Så jag kommer nog inte vara på bloggen så mycket.



Hoppas Ni har det bra där ute!!


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards