Alla inlägg den 3 december 2010

Av Kathy Överby Nilsson - 3 december 2010 11:05

Läste inlägg i min blogg sen tidigare. Det visar sig att på 1 månad har jag gått ner 7 kilo!!! Det är mycket!! Nästan för mycket......



Kollar även BMI när jag ändå håller på. 26,5!! Fortfarande överviktig!!! Går jag ner 7 kilo till så är jag nog där den där kurvan, eller vad det nu är, tycker är bra!!


Går jag ner de där 7 kilona så har jag gått ner totalt 47 kilo!!!



//Kathy

Av Kathy Överby Nilsson - 3 december 2010 08:26

Ja Ni läste rätt!! Jag har nu gått ner 40 kilo!!! Nästan så jag inte tror det själv..... I måndags så var det 6 månader sen operationen. 40 kilo på 6 månader!! Hujedamej!! =)))

Fast fortfarande så märker jag inte så mycket av det. Förutom då på kläderna.


Men varje dag numera så är det kommentarer på hur jag ser ut. Ibland tycker jag att det är kul ibland inte. Beror nog lite på tillfället. Visst är det kul att få höra att man är snygg, smal osv osv.....men ibland vore det roligt att få höra att det jag faktiskt GÖR är bra. Men det kommer väl?!


Nej nu ska fortsätta frysa....



//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards