Alla inlägg den 15 december 2010

Av Kathy Överby Nilsson - 15 december 2010 21:41

Idag var jag på VC för att ta blodprov. Jag skulle ju ha gjort detta förra månaden, men missade det =(. Men men, nu är det gjort! Jag tycker absolut inte om att ta blodprov. Är spruträdd!! Kan ju berätta att det var jättejobbigt när jag gjorde operationen och var tvungen att ha dropp. Men personalen var ju underbar. Egentligen ska man byta nål efter två dagar. Jag fick ha min i tre dagar. =) Den funkade ju!! =)


Hursomhelst!! Jag var på VC och tog dessa rör. Personalen försökte prata med mig om allt möjligt. Jag svarade! Men hade hela tiden full koll på vad de gjorde...

Innan de började sticka mig så skulle det vägas och mätas. Jodå, jag har gått ner 40 kilo. =)) Men det som var ännu roligare var att jag även hade gått ner nästan 40 cm runt midjan. =)) Det är väl inte illa pinkat??!!!


Idag har jag varit på möte....Där har jag fått kommentarer i ett. Och jag har bara tyckt det varit positivt!! Kommit långt nu!!


Jaja.....nu ska jag förbereda mig inför morgondagens alla möten....


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards