Alla inlägg den 29 december 2010

Av Kathy Överby Nilsson - 29 december 2010 10:15

Nu har det varit jul!! Jag var lite orolig för hur det skulle bli med all god julmat....men det löste sig. =) Åt det jag ville ha....fast väldigt lite!

Alla människor brukar ha problem under jul att man går upp i vikt!!! Var första gången ever som jag tänkte att det drabbar inte mig i år. Men icke sa nicke!!

Innan jul gick jag ner ett kilo. Vägde då 66 kilo. Kanske jag skrev!! Nu väger jag 67,5. My God lixom!!! Nu blir det sträng diet!! Ingen mer choklad och inte heller min nya last, ostbågar.

Problemet är nog inte lasterna. Problemet är att det inte har funnits några rutiner i mitt ätande. Jag brukar äta med 3-4 timmars mellanrum. På bestämda tider nästan. Så har det inte blivit nu. Men men...1,5 kilo ska jobbas bort!!! Känns nästan som att man börjar om. =( Fast nu är det inte 40 kilo.

Min bror tycker att jag snart försvinner. Att det skulle räcka med att jag går ner till 60 kilo. Vi får se!!


Nu ska jag fortsätta att äta.....fast inga ostbågar och ingen choklad!!


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards