Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Kathy Överby Nilsson - 13 februari 2011 21:47

Någon har "lånat" min dator under helgen.....denna någon har varit inne och läst en blogg. Denna bloggen råkade jag ju hamna på.... Oh My God!!! Kissie heter tjejen som skriver den. Man kan ju undra.....tjejen ser ut som en vandrande Barbiedocka och skriver som en fjortonårig dyslektiker. Inget ont om dyslektiker....men när man ska lixom livnära sig på att skriva vore det ju en fördel  om man kunde sätta ihop meningar! Och försöka stava rätt....

Som sagt så ser hon ut som en Barbie docka....med en midja som knappt syns....

Jag ska sluta att tycka att jag ska bli mindre....för att se ut som den där Kissie det VILL jag INTE!!!!

Jag är NÖJD med hur jag ser ut!!


Det som kan bekymra mig är att unga tjejer läser den där töntbloggen och tycker att man ska se ut som Kissie och prata som henne osv osv......


Annars så kan jag väl berätta att jag dumpat igen....denna gången på drick yoghurt.... =( Jag har ju stundvis levt på det!! Lättvindigt och gott!! Men nu får det bli slut på det...oxå! =(

Börjar faktiskt bli riktigt orolig.....jag dumpar ju på sånt jag inte dumpat på tidigare......vet ju inte när det blir nästa gång och heller inte på vad. Jag får ju hålla mig undan produkter med socker....söta produkter... hmmm....


Om någon har funderat på hur det går med mitt hår, så kan jag berätta att det går bra. Tappar gör jag ju, men inte så jag blir orolig längre! =)


Har även stora funderingar på om jag ska försöka ta mig till Ullared innan sommaren!! Bästaste Maria vill säkert med!! Bara jag och hon!! =) Och just nu kom jag på att hon ringde förut....och jag lovade att ringa tillbaka.....det har jag inte gjort!! Hmmm.......nu lär jag få skäll!! Med all rätt!! Men när jag berättar om min superplan så blir hon nog glad!!

Sommarkläder till både mig och barnen!!


Nej nu ska jag se om jag ska hoppa i duschen nu eller efter Wallander


Ha det bra


//Kathy



Skapa flashcards