Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Kathy Överby Nilsson - 1 mars 2011 08:46

Ja, igår flyttade jag. Det gick fort som attsingen att få upp möblerna. Jag flyttade bara upp en våning. Så nu äntligen har jag ett eget sovrum!! =)

Alla barnen hjälpte till. T.o.m den minsta på 4 år. Ja hon bar och bar. Både upp och ner. HAHA!! Härliga unge!! Min bror och min bonusson fick ta de tyngsta sakerna....


Jaja....I vilket fall som helst så var bästaste Marias lillasyster Emelie på besök. Denna underbara, konstiga Emelie. Vet ni vad hon säger?? Som sagt hon är liiite konstig. Att jag skulle kunna ta över hennes byxor. För att jag är mindre än henne!!! Jo, men tjenare lixom!! Hennes byxor var strlk 25!!!  Ja, vi får se vem som har rätt!!! Och Emelie är jätteliten!! =)


Och sen så var det ju det här med det nya kapitlet i mitt liv....Gick inte jättebra igår..... Alltså....En av dem som var och besiktade lghten sa att det snart inte är nåt kvar av mig.....Och vad tror ni att jag svarar? Jo...-Det är så mycket kvar att ta av!! Men så skulle jag ju inte ha svarat!! Jag skulle ha sagt Tack! Eller nåt annat......men inte det där jag sa!! Så idag får det bli skärpning!!!


Ha en underbar dag därute!!


//Kathy -som börjar få lite vårkänslor

Ovido - Quiz & Flashcards