Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Kathy Överby Nilsson - 5 mars 2011 15:58

Jag är så helvetes jävla stolt och glad så det är inte sant!!!! =)))

Ni som har följt min blogg vet att det fanns vissa saker jag skulle göra när jag gått ner i vikt!! Ett av dem var att åka slalom igen. Jag verkligen älskade att åka slalom när jag var i tonåren.

IDAG HAR JAG ÅKT SLALOM!!! =)))

Och som någon kanske kommer ihåg var det ju så att anledningen till att jag inte åkte när jag var större var för att man som tjock ogärna talar om vad man väger. Och jag har ingen egen utrustning...än.....så jag hyrde ju. Först frågade den unga killen efter skostorleken...det var ju inte så illa att svara på. Sen var det längd!! Den gick ju bra!! SEN KOM JU FRÅGAN!!! -Vad väger du? Jag ville bara skrika rätt ut.... - JAG VÄGER 64 KILO!!!!!!! Men jag behärskade mig väl lite.... Men fy faaaan vad härligt det kändes att kunna tala om vad man väger utan att skämmas!!!

Jag har inte åkt slalom på 20 år så det gick väl si så där. Men fick "hjälp" av min bror och dennes hmmm......"vän". Min bror hade för övrigt heller inte åkt på ca 25 år. Ja vilken underbar dag!!! =)))

Och som om detta inte var nog......Jag hade ju inga skidkläder. Inga som passar iaf. Har väl några vinterbyxor i xxxxl eller liknande...nej inte så många x...men stora är de. Så jag fick ju åka och köpa mig kläder. Ja, det är ju rea nu på vinterkläder. Och jag är inte längre jättestor. Så jag fick mig vinterkläder för ca 600. Det skulle egentligen ha kostat 3000. Som sagt en underbar dag!!!


Ikväll ska jag ut med några vänner och festa!!!! =)))


Ha en underbar dag mina vänner!!


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards