Alla inlägg den 8 april 2011

Av Kathy Överby Nilsson - 8 april 2011 14:13

Det är ju snart 1 maj. Och som ordförande för Socialdemokraterna i min kommun, så är det min plikt att öppna upp 1 maj firandet och hälsa alla välkomna osv osv....ser det inte som en plikt!! Ser det som en ÄRA!! =))


Som säkert några av mina trogna läsare kommer ihåg så hade jag problem även ifjol.


Det gäller kläder!!! Ifjol hade jag inte gjort operationen. Jag ville ju hemskt gärna ha KLÄNNINGEN!! Ni kommer ihåg, den där röda. Men den passade ju inte då!! Den passar inte nu heller. Jag har gett bort den till mamma!! =)


Jag VET att jag kommer att ha många blickar på mig. Dels för att jag faktiskt står på scen och talar och dels för att många kommer att "kolla in mig". =)


SÅ! Jag har hittat TVÅ klänningar som jag tycker är fina!! Ni får bestämma vilken av dem jag ska ha!! =))


http://www.kappahl.com/ProductImages/KAW_843086_F_1.jpg


http://www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=14898706


Ja det var de två klänningarna!! Helt olikt varandra!! Min dotter talade om att om jag har på mig den vita kunde jag ju låta bli att tala om att jag var hennes mamma!! =))

Jag å andra sidan tycker att båda klänningarna är jättefina. Lagomt fina att bli granskad i!!


Så,


Lycka till!!


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards