Alla inlägg den 10 april 2011

Av Kathy Överby Nilsson - 10 april 2011 15:23

Kom på idag att jag har gått ner 46 kilo!! Det är VÄLDIGT många kilon det! När jag fått frågan om vad mycket jag gått ner så har jag svarat ca 44-45 kilo. Men nu VET jag alltså att det är 46 kilo.  Herregud!! Min snart 12 åriga Felicia väger 42 kilo. Jag har gått ner hela min dotter + lite till!! =))


Chattade med en av mina kurskamrater via FB igår!! Vi pratade om att ha ett 1 årskalas!! =) Frågan är om vi kommer att känna igen varandra!! Någon har jag ju sett kort på....men det är inte samma sak!! Tycker det ska bli så kul!! Höra hur det gått och jämföra magar!! HAHA!!!


Och nu till det mest spännande!! Klänningen!! Det blir....................jeansklänningen!!! Flest som röstade på den!! =)) Sen tyckte min man att den var fin!! =)


Idag har vi baka småkaks dag!! Så jag fortsätter väl med det!!


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards