Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Kathy Överby Nilsson - 3 maj 2011 19:43

Idag för ett år sedan påbörjade jag min resa mot ett lättare liv. 3 maj 2010 började jag med den härliga flytdieten. =)) Dieten jag skulle leva på en månad inför operationen. Vilket jag gjorde och fuskade!! Men inte så mycket. Jag trodde att jag skulle fuska mer eller iaf bli sur och slö under denna månad. Men jag måste nog säga det att jag var väldigt pigg och inte sur alls. Är sällan sur..... =))


Vad har hänt under detta år?? En hel massa.....Jag har blivit en lättare människa. Lärt mig att äta sex ggr om dagen. Vilket jag absolut inte trodde att jag skulle klara. Hittat produkter som passar min nya mage. Kommit fram till att jag är matmissbrukare. Lärt mig vad jag kan äta och inte kan äta. Fast det ändrar sig hela tiden. Vet ungefär hur mycket mat jag klarar av. Har alltid mat med i väskan.....


Börjar så smått förstå att jag inte är jätteöverviktigt längre.....men det tar tid.....


Jag ångrar inte den här operationen för allt här i världen!!!! =))



//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards