Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Kathy Överby Nilsson - 10 maj 2011 10:00

Först vill jag börja med att skriva att jag förra veckan gick ner ett kilo till. Det betyder att jag nu väger 60 kilo.

Sen vill jag fortsätta med att tala om att det finns ju hur många fördelar som helst att gå ner i vikt. Hälsan tex. MEN sen har jag just upptäckt en fördel till!! =)) På söndag var jag och en kompis på centret, där hade CUBUS ett ställ med varor för 29 kronor oavsett tidigare pris. Förut har det inte ens funnits anledning att titta på kläderna...men nu gjorde vi det! Hittade en fin svart klänning för 29 kronor!!! Det fanns ju inte så många storlekar men vi hittade en som passade mig. I storlek 40. Tänk vilka fynd jag kan göra framöver!!!!!


Igår var jag och en kollega ute och besökte lite arbetsplatser inom vårt avtalsområde. Vi hamnade på en av mina gamla arbetsplatser. Där fick nästan en av mina gamla arbetskamrater chock. Hon skrek nästan rakt ut. Efter att hon sansat sig lite så skulle det granskas och kännas och klämmas!! HAHAHA!!! Nästan varje arbetsplats vi besökte så fick vi höra hur olikt mig jag var. Det betyder nog att jag egentligen borde vara mer ute i verksamheterna....hmmm....

Men det var såå roligt att komma ut och prata med folk... =)))



Sen har jag en sak till jag vill berätta, men det gör jag inte......det får vänta en stund till!! =))


//Kathy

Skapa flashcards