Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Kathy Överby Nilsson - 13 maj 2011 12:36

Jag ska på bröllop nu på försommaren. =) Och till detta måste man ju ha kläder. Så jag frågade helt enkelt bruden hur hon ville ha mig. Vi satt i varsit land med varsin dator och bestämde en klänning och ett par skor. Så det som fattas för mig nu är väl en liten väska och smycken. Men även där har bruden varit med. Det är ju hennes dag!! Hoppas hon nu inte tror att det får fortsätta så!!!! =))) Men svart parhälsband och armband. Och en liten svart väska. Fanns inga direktiv på örhängen....Kommer säkert efter att hon läst detta inlägg...fniss.

Men tänkte ni skulle få se klänningen och skorna iaf.

   

Klänningen ser blå ut, men enligt beskrivningen är den lila. Jag har alltså skickat efter detta. Klänningen beställde jag i storlek 40. Hoppas den passar. Annars får jag väl göra ett besök hos mamma. =)


En annan sak som jag kanske borde berätta är att jag hittat mitt livs kärlek......igen!! =) Detta är mannen i mitt liv!! Och hur kan jag vet det då?? Jo, jag har levt med honom i 10 år och varit gift med honom i snart 2 år. =)

Vi har hittat tillbaka. Vi har säkert en hel del att jobba med, men då gör vi det. Att bo isär så här har bara varit nyttigt. Men nu ska vi dela adress igen! Har inte berättat för många.....men ähh.....tänkte jag...Nu vill jag inte sitta här och undanhålla det för mina kära trogna läsare!!! =))


Så inte ens bästaste Maria har fått veta nåt...så förväntar mig ett samtal ganska snart...... =)))



//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards