Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Kathy Överby Nilsson - 16 maj 2011 21:42

Nu har jag kommit fram till nåt riktigt bra.... =) Vet inte om jag har berättat om mina tjockisdagar. Men jag har iaf det med jämna mellanrum. De dagarna är riktigt jobbiga!! Ingenting passar och jag ser tjock ut i alla kläder jag sätter på mig. MEN nu har jag hittat lösningen på dessa dagar!! =))) Jag går helt enkelt på Konsum!! Där finns det alltid någon som kan tala om vad liten, fin och smal jag är. =)


I flera dagar nu när jag varit på Konsum så har jag sprungit på någon som vill prata och tala om detta. Och det tycker jag är såå roligt!! Tänk vad långt jag har kommit! Numera har jag vant mig vid att folk inte känner igen mig. (Vilket ibland kan vara skönt) Jag tycker det är helt OK att folk talar om för mig att jag är liten, fin och smal.

Så alla som gör det: Fortsätt gärna med det!! =))


Over and Out


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards