Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Kathy Överby Nilsson - 3 juni 2011 22:22

Jag har gjort det mest otänkbara. Otänkbart därför att jag inte trodde att jag skulle våga. Jag har idag varit och köpt mig en BIKINI!!!!! JAG!!! Och som om inte det vore nog så åkte jag och delar av alla barnen till stranden. =) Nu ska nog här tilläggas att det var bara jag och barnen vid stranden...... Men det skulle ju kunna komma någon närsomhelst!! Och visst jag var väl inte helt bekväm i denna utstyrsel, men jag gjorde det. =)) Är faktiskt ganska stolt över mig själv!! Inte så lite heller. När jag var inne och skulle köpa badkläder så provade jag även en baddräkt. Men hujedamej......det var ingen vacker syn. Jag har ju berättat tidigare om att min mage inte är en det vackraste som finns......men i baddräkt blev det om möjligt ännu värre.


Så kära läsare...jag har nu uppnått ytterligare ett mål!! Det jag har kvar nu är väl Boda Borg. Undrar när jag ska hinna med det.....men dit SKA jag!!


Det finns faktiskt bilder på mig i bikinin.....men det är nästan värre för mig att visa hur jag ser ut nu än hur jag såg ut tidigare. De tidiga korten på mig är hemska för mig, men de här är värre. Magen hänger osv osv. Trodde inte att jag skulle ha sådana tankar. Missförstå mig rätt nu...men jag är jätte glad för att min man ville ha mig tillbaka. Av flera anledningar naturligtvis, men en av dem är att jag inte skulle våga att visa mig naken inför någon annan. Jag tycker det är jättejobbigt att klä av mig inför honom oxå....men han gifte sig faktiskt med mig när jag var ca 50 kilo större....Och han säger ideligen att jag är fin!! =)) Och han är väl en av de få jag litar på när han säger så. Och som jag skrev...missförstå mig rätt. Den största anledningen till att vi -jag och min man- valde att försöka igen är för att vi inte kan tänka oss ett liv utan varandra. =) 10 år är 10 år. =) Och känslorna har aldrig under dessa månader förvunnit. De har åkt berg och dalbana....men aldrig försvunnit.


Imorgon kan det tänkas att det blir en "tuff" dag för mig. Imorgon ska vi nämligen ha kalas hos min man. Dit kommer alla hans syskon med familjer och mamma. Alla vet att jag lämnade honom och att han har mått skit. Nu är syskonen och mamman helt otroliga människor. Har verkligen saknat dem. Men är så rädd att de ska vara arga på mig....eller inte vilja prata med mig. Fast som jag skrev så är de helt underbara, så det är säkert ingen fara....


Och avslutningsvis....jag har inte ställt mig på vågen sen jag bloggade sist.....men tänker ooootroligt mycket på vad jag äter osv. Här ska verkligen gås ner. =)

En dag ska jag verkligen känna mig som en tuff brud i lyxförpackning!! =)))


Och till Bästaste Maria!

Det brukar ibland stå på olika statusar osv på FB att en riktig vän är någon som tycker om dig för den du är och att det spelar ingen roll om man inte pratar med varandra på veckor.....ja du vet vad jag menar....

Tänker mycket på dig nuförtiden....är orolig för dig!!

Men precis som jag sa förut så skulle jag nog göra vad som helst för dig!! Vi har verkligen gått igenom en hel del tillsammans....på gott och ont!!

Love You!!! <3


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards