Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Kathy Överby Nilsson - 2 juli 2011 21:58

Idag har jag gjort nåt jag längtat efter ett års tid!! Jag har ätit hamburgare!!! Åh som jag har saknat hamburgare. Grillade 90 grams hamburgare och lade 2 skivor cheddarost uppepå. Grillade även max hamburgarbröd. Till detta så hade jag dressing, lök, bacon och sallad. Nu förstår ni säkert att jag inte klarade att äta upp hela denna hamburgare. Jag delade den på hälften och åt upp nästan hela biten. Brödet grillade jag så det skulle bli knaprigare. Det funkade!! Var väldans mätt efteråt, men mådde inte på något vis dåligt!!! =))


Hade även idag en shoppingdag med 2 av barnen. Roligt!! Köpte mig ett linne. Fast det heter nog inte det. En sån utan snören på axlarna!! Har tappat namnet just nu. Bra blev det iaf. Sa innan sommaren att jag inte kommer att vara den som springer runt i linnen då jag inte vill visa mina armar. Nu springer jag i linnen nästan varje dag. =)) Jag ser lixom ut så här!!


Ha en fortsatt trevlig helg


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards