Alla inlägg den 8 juli 2011

=))

Av Kathy Överby Nilsson - 8 juli 2011 20:20

2 ggr på en dag!! Inte illa!!! =) Men jag måste ju berätta att jag ställde mig på vågen förut!!! =))) Och det var jättekul!!! Den visar närmare 58 än 58,5!!!! HURRA!!! Jag kommer kanske når mitt mål. Bara 3 kilo kvar!!! Och med springningen och tänka på vad man äter så ska nog detta gå bra!!!

Imorgon ska det inhandlas springskor och springkläder.......och en sån där liten sak man kan höra på musik med.......


Sen så var det väl inget mer......Jag ska nu fredagsmysa med gubben.....barnen har ju inget intresse av att mysa med oss längre........


//Kathy

Av Kathy Överby Nilsson - 8 juli 2011 12:53

Ja det är frågan jag nu kan ställa mig efter att jag funderat ett tag på framtiden. Nu låter det mycket mer allvarligt än det egentligen är. Men jag behöver på något vis hitta ett sätt som gör att jag kommer ner i varv fast samtidigt ladda batterierna. Och efter många långa funderingar har jag kommit fram till att jag ska börja springa. Jag gjorde det förr......vi pratar inte regelbundet här.....men ändå!! Kommer ihåg att jag mådde bra av det. Så nu ska här börja springas. Får börja med att köpa mig ett par riktiga "springskor". Inga dyra eländiga saker, utan några jag kan springa i. Och lite kläder till ändamålet. För det finns inte sådana kläder i min garderob. Och springa i klänning eller jeans känns inte riktigt bekvämt. =)


Men om nu nån tror att jag ska bli nån hälsofreak så tror ni fel. Icke heller!! Kommer inte varken sluta röka eller äta godis. Så det så!!! =) Anledningen till springningen är just att jag måste lära mig att koppla av. Ha lite egentid. Kan ju aldrig vara fel....Att det samtidigt gör att man blir piggare är ju inte fel. =)


Ja det var väl allt för nu!!!


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards