Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Kathy Överby Nilsson - 10 juli 2011 19:54

Att springa två ggr om dagen är inte så lämpligt än. Viljan finns.......men kroppen skulle nog inte mäkta med det. Men då kom jag ju på att jag kan ju ta med mig nån av hundarna ut och GÅ! Sagt och gjort. Tog med mig den äldsta av hundarna, Izor. Han är MIN hund. Snart 10 år.


Imorgon kan jag inte springa på morgonen, det får bli på kvällen. Maken jobbar ju än......kan ju springa runt huset kanske.....=)) Nej, det får bli en kvällstur!!


En annan idiotsak jag kommit på är att jag vill gå upp Valfjällsbacken. Alltså skidbacken. Vi har ju en Skidanläggning i min vackra kommun. Denna anläggning användes ju inte på sommaren, av förklariga skäl. Men då kan ju jag göra mitt bästa för att ta mig upp och ner för backen. Ja......jag får lägga mig i hårdträning för denna bedrift. Men har min bror klarat det ska banne mig jag klara det oxå!!! =))) Han kan ju följa med mig kanske.......



Här nedan är ett kort taget idag på mig och Izor. Korven mitt på är den jag nu ska försöka få bort!! Inte lätt det!! Men skam den som ger sig!! Så alla som säger att jag snart försvinner förstår nu vad jag menar när jag säger att det finns kvar att ta av!!!


 


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards