Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Kathy Överby Nilsson - 18 juli 2011 18:25

Det är mycket i livet man kan ha abstinens efter. I mitt "tidigare" liv så hade jag abstinens efter mat och godis. Idag får jag abstinens om jag inte får gå ut och gå. Är så jädrans gôtt att få röra på sig. Att få rensa hjärnan och samtidigt bli piggare. Så fort maken kom hem ifrån jobbet så kastade jag på mig "gåar" kläderna. Och inte kom det en droppe regn heller. =)

När jag kom hem efter promenaden så berättade jag för min man att jag hade ont lite varstans i kroppen. I axlarna och höft, ja lite varstans. Min fundering var ju om jag hade gjort mig illa på nåt vis. MEN han var VÄNLIG nog att tala om att det är träningsvärk. OCH eftersom jag inte haft mycket till träningsvärk tidigare så visste jag alltså inte hur det kändes!!!! Kan ju säga att han ligger liiiite minus just nu. ;-)


Han har säkert rätt!! =(


Annars kan jag ju säga att jag känner mig glad idag eftersom jag fick ett inlägg på min FB sida där någon mycket vänlig själ skrev att jag var fin!! Sånt värmer!!

Och när jag var ute och gick träffade jag en fd arbetskamrat som sa att tidigare var jag fin.....nu var jag vacker!! =)) Hur ska man kunna smälta alla dessa komplimanger?? Jag tackar och tar emot!! Tack!!!


Nu ska jag titta lite på nätet efter höstkläder både till mig och barnen!!!


//Kathy



Glömde ju lägga ut de nyaste korten på mig där ni kan se va pigg jag är!! =)    

Skapa flashcards