Alla inlägg den 24 juli 2011

=(

Av Kathy Överby Nilsson - 24 juli 2011 23:05

Just nu så går den mesta av tiden åt att fundera och uppdatera sig om vad som händer i mitt hemland Norge.

Hur kan nåt sådant få hända? Så onödigt!!!

Finns inte ord!!! Men känslor. Arg, ledsen, förtvivlad, upprörd.


Är mycket imponerad av hur Norge och framförallt Norges Statsminister Jens Stoltenberg har hanterat denna tragedi.


Har mycket som jag skulle vilja få ur mig......men väljer att låta bli. Det enda jag vill säga just nu är att jag hoppas att rättegången blir bakom stängda dörrar. Har full förståelse för att man vill höra med egna öron varför man gör något sådant som han gjort. Men som jag ser det så får han då som han vill. Och han vill propagera för sin bok. En bok som jag för övrigt tycker att media ska sluta att citera.


Imorgon håller Norden en tyst minut kl 12.


Kl 16.30 kommer det att vara en Minnesmanifestation i Karlstad på Stora Torget. Vid regn i Karlstads Domkyrkan


//Kathy



Ovido - Quiz & Flashcards