Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Kathy Överby Nilsson - 10 augusti 2011 22:35

Ja, nu är det dax att ta itu med nästa utmaning. =)

Jag har säkert skrivit nån gång om mitt lösa skinn på magen, och hur mycket jag ogillar detta. Ja, detta kan inte ha undgått mina läsare..... Att jag är ute och går handlar ju inte om att jag ska träna, det har jag ju skrivit om förut, men ju längre tiden går ju mer träning blir det av det. Vilket inte alls är fel. Jag utmanar mig själv hela tiden. Ska gå fortare och fortare. Och helst längre och längre. =) Syftet med detta var ju att jag skulle koppla av och ladda batterierna. Och det inbillar jag mig att jag gör!! =)

Men detta är inte nog för mig. Nu har även träningscykeln som inhandlades för ett år sen kommit till användning. Och tro nu inte för allt här i världen att jag är tränad på nåt vis. Det är inte så att jag kastade mig på denna cykeln och cyklade 1 timma. NO NO!! Här tar vi det lugnt och försiktigt. Vet hur det gick med min springning..... Så jag cyklade lugnt i ca 10 minuter. Precis så att jag hade hunnit få upp flåset. Ska nu både gå och cykla. =)

Läser nu min bror detta lär han svimma......men jag har tänkt att börja med sit-ups oxå. Får ju se hur mycket jag klarar att träna bort. Vill hemskt ogärna behöva en operation till.......

Och jag ska även försöka mig på att simma när jag har möjligheten......det finns ett badhus i grannkommunen....eller i båda grannkommunerna....=) Så jag ska försöka mig på även det!! =)


Men jag ska inte ha för höga förväntningar och förhoppningar....jag vet hur min höst ser ut med arbete.....men ska göra allt jag kan för att hinna med att träna iaf tre-fem dagar i veckan.....


Ja det var nog allt för denna gången......

See you later Aligator.... =)


//Kathy 

Ovido - Quiz & Flashcards