Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Kathy Överby Nilsson - 13 augusti 2011 19:57

Jo, då skulle jag ju åka och inhandla lite höstkläder till mig själv. Detta gick inget vidare. =(

Åkte först till Lindex. Provade där ett par röda jeans i strlk 40, alldeles för stora. Inte heller var de fina i modellen. Hittade heller inget annat på Lindex som föll i smaken. Gick då in på Kappahl. Provade där en klänning i strlk 38, passade. Men det var helt enkelt inte jag. Klänningen är säkert jättefin, på nån annan. Men vet ju nu iaf att den klänningmodellen inte är jag. =) Sprang in på JC för att titta på jeans. Hittade inget. Fortsatte min tur till MB. Hittade inget!! Gav upp!!

Ringde min man och talade om att det blev en billig shoppingtur.


Hur som helst var jag och fick mig lite mat. Medans jag åt denna maten träffade jag en gammal bekant. Denne har inga hämningar alls utan säger det som faller sig in. ;-)

Hon talade om att det snart är anorexia (stavning) varning på mig. Undrar om fler tänker så men inte vågar säga det??? Jag tycker inte att jag behöver oroa mig för att jag är FÖR smal. Men visst jag tycker ju att jag behöver gå ner mer..... hmmmm


Efter detta bestämde jag mig för att nu jävlar måste jag hitta ett par jeans iaf. Åkte tillbaka till JC. Fick hjälp med att hitta ett par jeans. =) Så nu är jag ägare till ett par Levis jeans. Och dessutom var det visst 100 kr rabatt idag på jeans!! =) Jeansen är lite lågt skurna, vilket är lite lustigt då mina tidigare byxor har varit så höga som möjligt för att få plats med magen. =) Problemet är ju övermagen!! Jag har ju ingen plattmage. Men min man sa att jag får sluta vara så fåfäng....Får väl överväga det då!!


Idag har jag även varit ute och gått, underbart då jag inte hunnit det de sista dagarna.


Nu ska jag nog hoppa in i duschen för att sen bänka mig framför den där dumburken. Tittar nästan aldrig på tv, men nu bestämde vi att det ska vi göra!! =)


Over and out!


//Kathy

Skapa flashcards