Alla inlägg den 2 september 2011

Av Kathy Överby Nilsson - 2 september 2011 19:54

Skrev ju igår att jag skulle börja springa istället för att gå. Och idag gjorde jag det!! Just nyss faktiskt!! Min tur är ca 5 km, och jag sprang ca halva turen. Alltså 2.5 km!!! Jag är mäkta stolt!! =) Att det inte blev hela turen beror inte på att jag inte har orken, utan att mina ben verkar tycka att det är jobbigt. =( Jättetråkigt och märkligt! Visst att jag blev sliten, men har mer ont i benen/låren. I början så var det ju orken som var problemet OCH att jag fick ont i hela kroppen. Har inte ont i hela kroppen och orken har jag!! Det går framåt =))


Så hur ont i själen det än må göra så får jag väl ändå tacka min partikamrat som tvingade iväg mig igår........Tack! ;-P


Så nu är frågan om jag kommer fixa Valfjällsbacken på söndag........Den som lever får se.... =)


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards