Direktlänk till inlägg 4 september 2011

Yes Yes!!!! =))

Av Kathy Överby Nilsson - 4 september 2011 18:13

Jag gjorde det!!! Jag gjorde det!!!


Idag hade jag bestämt mig för att gå uppför den där skidbacken. Och jag åkte dit och gick och gick och gick. Det var hur jävla jobbigt som helst!! Klarade heller inte hela backen. Men det ska jag göra nästa gång. =)

Efter att jag gått så åkte jag hem och gjorde ett ombyte på mina fötter + att jag fixade mat till familjen....sen tog jag en tur till. För Er läsare som bor i Eda tycker jag absolut att Ni ska ta en tur till Valfjällstornet. Själva Tornet är stängt pga underhåll, men utsikten är inte stängd. Nästan så jag skäms att som både kommunpolitiker och uppväxt i kommunen inte har besökt denna underbara plats tidigare. Jag har sett Tornet tidigare.....men då har det varit när jag åkt slalom. Vem är intresserad av ett Torn och av utsikten då lixom?? Och som de flesta av Er vet så har jag inte åkt slalom sen ungdomens dar. Jo, jag gjorde en tur i vintras, men då var jag salig över at ö.h.t åka slalom så jag tänkte inte på Tornet.


Nu har jag snart uppnåt alla mina mål. =) Jag kommer i ett par Levis jeans igen, har åkt slalom och gått uppför Valfjället (fast jag är inte klar). Det jag har kvar är väl Boda Borg......Känns som jag har fler mål?!?!?!?!?!


Ja, ett mål jag har numera är ju att inte väga mer än 60 och heller inte mindre än 55 kilo. Och jag håller mig därinne.......


Over and Out


//Kathy 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kathy Överby Nilsson - 30 januari 2015 07:50

Förra veckan kunde jag inte gå på Tabatan... Hade ett möte som var prioriterat. Så helt plötsligt fick jag inget för mig på en hel vecka... =( Massa jobb blev det istället. Så RÖRT på mig har jag gjort, men inte på rätt vis!! Jag behöver ha någon som...

Av Kathy Överby Nilsson - 12 januari 2015 20:16

Nu sitter jag på golvet på min rosa yogamatta. SVETTAS!!    Har precis kört ett Tabatapass på ca 45 minuter... Via Youtube! Blir inte riktigt det samma som att vara i grupp, men det funkar. Klarade inte alla övningar. Men det är väl bara att fortsä...

Av Kathy Överby Nilsson - 11 januari 2015 19:32

Nu har det ju ändå gått några dagar sen Tabatan. Jag hade blivit sååå varnad för träningsvärk. O det ska Gudarna veta att jag har haft träningsvärk...men inte så illa som jag trodde. Redan på torsdag efter passet så hade jag värk lite här och var. ...

Av Kathy Överby Nilsson - 9 januari 2015 10:39


Ja då har man gjort ett Tabatapass. Det var slitsamt och jävligt kul! =) Helt klart kommer jag att fortsätta. Hade innan blivit mycket "varnad" för en träningsvärk från helvetet... Klart jag känner i kroppen idag att den gjort rörelser den inte rikti...

Av Kathy Överby Nilsson - 8 januari 2015 09:38

Har inte skrivit på evigheter!!! Så jag kände att det var dags nu =) Det är ju nu ett nytt år...jag ser verkligen framemot detta nya år. Jag har inga politiska uppdrag kvar. Har avsagt mig allt. Har heller inga fackliga uppdrag kvar. Jo, jag sitter...

Ovido - Quiz & Flashcards