Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Kathy Överby Nilsson - 13 oktober 2011 08:08

Mår fortfarande bra! =)

Jag har förstås varit förkyld, men trots detta så MÅR jag bra!! Det är första gången sen min GBP som jag har varit sjuk. Nästan så jag fick en chock....är inte van att vara sjuk.

Under veckan som gått har jag fått höra att jag efter operationen varit så pigg och glad!! =) Det skulle nog inte alla hålla med om. Fniss! Jag har nämligen även fått veta att jag blivit "hårdare" efter operationen. Jag märker ingen skillnad. Klart att jag säkert blivit piggare och gladare!! Hallå lixom!! Jag går inte och bär på ca 60 kilos övervikt längre!! =) Och om jag blivit hårdare vet jag inte om det beror på min vikt, tror mer att det beror på att man blir visare med åren..=) En del blir det iallafall!! ;-)


Fick ett gästbokinlägg under veckan....

Där någon tyckte att det var fel att jag skrev om vikt....öhh? Bloggen handlar om min viktnedgång och allt kring den.

Att jag beklagade mig och var missnöjd över min kropp.....hmmm.....inte många som är nöjda över sina kroppar. Jag berättar om det, därför att mina läsare ska förstå att det inte är en "dans på rosor" att göra en GBP. Det är en sista utväg!

Sen skrev människan att jag borde tänka på vad jag skriver då jag har en dotter som läser bloggen. Det var här jag blev lite lätt irriterad. Vet inte riktigt vad andra har för förhållande med sina barn....men jag PRATAR faktiskt med mina barn. Skulle mina barn ta skada av vad jag skrev på min blogg skulle bloggen tas bort med omedelbar verkan. Min historia och det jag har erfarenhet av i livet försöker jag förmedla barnen. De kan få lära av mina misstag, men måste även få göra sina egna!!


Ha en fortsatt bra dag!!


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards