Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Kathy Överby Nilsson - 1 februari 2012 15:44

Det gick bra idag!! =)

Läkaren var den samma som skickade remissen ang Gastric Bypassen. Hon tyckte det var kul att träffa mig igen och se resultatet!! =) Tyckte att jag såg pigg och frisk ut!! =))


Vi pratade lite ditt och datt om anledningen till att jag var där. Men jag sa som det var. Finns det något annat hjälpmedel som gör att jag slipper ha ont och besvär testar jag ju gärna det innan en operation. Det är ju inte SÅÅ kul med operationer. Så hon föreslog en hormonspiral. Hormonet är det samma som i mina tabletter jag har idag. Och jag VET ju att de funkar. Så jag känner mig ganska nöjd. Och skulle det mot all förmodan inte funka, så är ju sista utvägen en operation. Men denna spiral ska sättas in i slutet på februari. Jag är helnöjd!!! =))


Så det var rapporten från idag


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards