Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Kathy Överby Nilsson - 6 februari 2012 22:44

Idag kom mamma på ett mycket oväntat besök, men dock så uppskattat!! =)


Har ju skrivit tidigare om att min mamma säger saker som jag inte riktigt vill höra. Sååå när hon kom idag blev jag lite lätt nervös. Jag vet ju att jag numera är ganska liten. En del säger att jag är mager. Mamma har ju tidigare sagt att jag är alldeles för smal och att jag inte får gå ner mer. Jag har nog inte gått ner nåt i vikt, men kroppen har ändrat sig. Iallafall sen mamma och jag såg senast, på julafton. När hon satte sig så börjades det granskas. Jag satt redan ner. Vågade inte ställa mig upp på ganska lång tid. Medans jag satt där så började hon kommentera mitt ansikte. Hakan hade blivit spetsig!! Och jag såg verkligen liten ut. Vad vägde jag egentligen nuförtiden?? Mådde jag verkligen bra??

Till slut kom ju det oundvikliga, jag var tvungen att resa på mig. OJOJOJOJ!!!!!!! Vad skulle hon nu säga??? Jag var alldeles för smal!! Har inga höfter!! Och rumpa, det hade jag ingen!!! Måste du ha byxor som hänger i rumpan??

Försökte förklara så gott jag kunde att byxorna inte alls hängde....och rumpa hade jag visst bara jag drog upp byxorna...lite "ursäkter" alltså!!!


Vet ju att hon bara är en mamma som bryr sig!! Hon ser mig så sällan.....och det är klart att jag är mindre!! Nuförtiden så gör jag absolut inget för att bli mindre!!! Tänker som vanligt på vad jag äter......Vill inte gå ner mer!!! Är nöjd precis som det är!!!


Får nog åka oftare till mamma!!!! Slipper hon oroa sig!! Jag mår BRA!!! =)


Ja detta var en liten uppdatering!! =)


När det gäller insättande av spiralen så håller jag på och längtar ihjäl mig!!!! =) Måste snart börja med hormontabletterna, och det är förhoppningsvis den sista kuren i mitt liv!! Vilken lycka!!!!! =))))


Over and out


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards