Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Kathy Överby Nilsson - 18 februari 2012 10:36

Ja det är ju frågan just nu!!!


Jag berättade ju i tidigare inlägg att jag tagit bort en tand och att jag hade helvetes jävla ont!! Men så i tisdags så hände nåt. Jag tog en värktablett vid 10-11 nångång. Efter det har jag inte ätit en enda värktablett!! =)) Helt jävla underbart!! Känner ju visserligen av ibland att det gör ont där tanden en gång satt, men inte SÅ ont så jag måste ta tablett. Undrar om detta betyder att jag har ett väldans bra läkkött eller att jag är en "viking" ??? Och isåfall betyder det att min bror har dåligt läkkött eller är en riktig mes!!!!!!!!!!!=)) Han hade ju ont i en månad!!


Problemet som har varit under tiden när jag har haft riktigt ont är ju att jag klarar/orkar inte äta riktigt. Alla som har tagit en tand vet nog vad jag pratar om. Gjorde en broccolisoppa. Men detta var inget min kropp riktigt tyckte räckte. Det märktes ju. Vågar återigen inte ställa mig på vågen, men vigselringarna börjar bli stora igen. Det brukar vara ett tecken på att jag inte skött mig. Ett annat tecken är att jag fryser mer än vanligt. Så de sista dagarna nu, har jag verkligen försökt att äta så riktigt och näringsrikt jag kan. Och ofta. Haft grädde i så väl köttbullar som stuvningar. Det är inte näringsrikt, men det känns som att det är bra!! Ringarna börjar passa igen, och jag fryser inte riktigt så illa.

Nu är det att börja leva som vanligt igen. Iaf när det gäller maten.


Nu ska här tas hand om tvätt och lite andra hushållsnäratjänster.....


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards