Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Kathy Överby Nilsson - 26 februari 2012 22:17

Funderar lite på om jag har vårkänslor.....bara väntar och väntar på att våren ska komma på riktigt!!! Slippa ha så mycket kläder på sig....

Men idag så har jag gjort nånting i riktingen Vårkänslor!! Jag har klippt mig i en ny frisyr!! =))) Har jag säkert gjort under vintern oxå....men nu vill jag påstå att det är för att jag vill ha vår!! Och för att jag har vårkänslor!! =))

Nu har jag rakat mig på ena sidan och har spretigt på andra sidan!! Lite tufft så där!! Funderar återigen på det här med att få i lite rött i håret...bara topparna!! Min goda vän Anna-Karin försökte ju hjälpa mig. Men det gick inget vidare. Färgen var nog ingen höjdare!! Men tjejen som klippte mig hade olika tips och medel på hur den röda färgen skulle kunna stanna i håret...! Så det blir nog lite rött i det under våren...=)


Och sen har vi det här med alla vårkläder som finns. Jag vill så gärna köpa!!! Men vet ju att jag vill använda dem med engång.....och det är för kallt för det än!!!

Men i vårens teckan har jag faktiskt haft på mig min skinnjacka under några dagar.....och även haft på mig mina underbara solglasögon.


Under helgen har jag varit på besök hos mamma. Hon sa nästan inget om att jag var mager osv denna gången. Hon har nog smält det nu. Istället började hon fundera på att använda mig som modell för hennes stickade kläder. Hon har ju två affärer i Norge där hon även säljer lite stickade kläder. Vore ju kul!! Jag, modell lixom??!! =)) Vilken grej!!


Annars så är jag väldigt hängig nuförtiden. Och jag vet varför. Jag fuskar med både mat och medicin. Det finns dagar då jag endast fått i mig knäckebröd. Jag ska skärpa mig. Det känns i hela kroppen. Blir som en febervärk. Matt och slö. Och idag kom migränen som ett brev på posten..... Så skärpning pågår!!!


Nä nu fortsätter jag att titta på Wallander!! =)


Ha det bra!


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards